Искате да върнете нещо?
В магазина за масла и смазочни материали Millers – България изпълнен от Opie Oils Limited – ние винаги искаме да бъдете доволни от вашата поръчка и да се гордеем с нашето обслужване на клиентите ни.
Ако искате да върнете стоки, обърнете внимание на нашата политика за връщане и следвайте указанията по-долу.
Важно: Връщането се приема при спазване на нашите Общи условия.
Анулиране и връщане
Тази политика за анулиране не засяга вашите права, когато имаме вина, напр. ако стоките са дефектни или неправилно описани.
Можете да анулирате договора си преди доставката. Потребителите в България имат срок от 14 дни за връщане на нежелани стоки и 30 дни за дефектни / повредени стоки, за да упражнят правото си на отказ от договор от разстояние или договор извън търговския обект (включително продажби по интернет), без да е необходимо да обосновават без разходи (с изключение на допълнителни разходи) . За да направите това, моля, изпратете ни имейл, пишете или ни се обадете.
Ще възстановим парите ви – включително първоначалните пощенски такси, които сте ни платили, за да ви доставим артикула – в рамките на 14 дни. Това е вашето право съгласно Регламентите за потребителските договори (заместващи предишните Правила за продажба от разстояние).
Ако анулирате, трябва да ни върнете стоката за своя сметка. Вие носите отговорност за риска от загуба или повреда при връщане на вещи, така че трябва да сключите подходящо застрахователно покритие, за да отговаряте на техните стойности.
Дефектни или неправилно описани стоки
Ако има проблем със стоките, моля свържете се с нас, за да обсъдим въпроса допълнително.
Ако се установи, че стоките са дефектни или не отговарят на описанието на нашия уебсайт, тогава в рамките на разумен срок след доставката можете да ги отхвърлите и ние ще Ви възстановим изцяло.
Както е предвидено в Регламентите за потребителските договори от 2014 г., може да се направи приспадане от сумата, която ви възстановяваме, ако стойността на стоките е намалена в резултат на това, че сте обработили стоките повече, отколкото е било необходимо. Степента, в която можете да боравите със стоките, е същата, както би била, ако ги оценявате в магазин.
Ако по-късно бъде открита неизправност или ако забавите подаването на жалба, пак ще имате право на замяна. Ако заместителят не е наличен, може да можете да поискате частично или пълно възстановяване на парите си.
Отговорност
Купувачът е отговорен да гарантира, че стоките отговарят на изискванията. Не можем да поемем отговорност за допълнителни такси или последващи загуби, възникнали, ако даден продукт не се побира или не дава желаните резултати. Нашата отговорност е ограничена до цената, платена само за стоките.
Процедура на връщане
Моля, обърнете внимание, че неспазването на процедурата за връщане може да доведе до забавяне на връщането, замяната или възстановяването на сумата.
Щастливи сме да приемем върнати стоки при следните обстоятелства:
Когато сме изпратили неправилни стоки (т.е. не това, което сте поръчали, както е показано в потвърждението на вашата поръчка)
Когато стоката е дефектна или може да се докаже, че е дефектна в рамките на 6 месеца от покупката
Когато доставените стоки не отговарят на вашето превозно средство и ние ви предоставихме неправилни указания за това, кои продукти са подходящи или чрез използване на инструменти на нашия уебсайт, или чрез имейл / друг носител за електронни съобщения.
Анулирате договора за покупка, както е описано подробно в Раздел 5 от нашите Общи условия (вижте Общите условия)
При всяко от горните обстоятелства ние ще възстановим разходите за всички платени суми, включително разходите за пощенските разходи, които сте платили, за да ви доставим стоките.
Освен това ще организираме събиране или възстановяване на разходите за връщане на пощенски пратки при нас при обстоятелства a, b и c по-горе.
Ако обаче анулирате договора си с нас съгласно Правилника за потребителските договори (по-рано Продажба от разстояние), ще трябва да ни върнете стоките за ваша сметка.
При всички обстоятелства препоръчваме да получите доказателство за доставка.
Моля, върнете всички стоки с оригиналната им опаковка. Предметите, които се доставят в запечатани торби, с инструкции като или подобни на „Невъзвръщаеми, ако опаковката е отворена“, не трябва да са отваряни или подправяни.
Както е предвидено в Регламентите за потребителските договори от 2014 г., може да се направи приспадане от сумата, която ви възстановяваме, ако стойността на стоките е намалена в резултат на това, че сте обработили стоките повече, отколкото е било необходимо. Степента, в която можете да боравите със стоките, е същата, както би била, ако ги оценявате в магазин.